Bananenboot - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu Bananenboot - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu

Bananenboot

Door: dvdsnaarthailand

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ingrid

25 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Maandag 25 juli 2011.

Bananenboot.
We hebben besloten dat we het vandaag opnieuw rustig aan doen; de weersverwachtingen zijn ongeveer dezelfde als gisteren en dat betekent dat het (licht) bewolkt is, natuurlijk met flink wat zon tussendoor en op het einde van de middag regen.
Maar dit is Thailand!! De hele dag is het dus stralend weer (www.weeronline.nl zegt overigens iets totaal anders) en nauwelijks bewolking.
Pas rond een uur of half vier komen donkere wolken vanaf het land boven de zee drijven en regent het enkele minuten behoorlijk.

Dat is precies aan het einde van een “bananenritje” van de kinderen op zee, achter een speedboat. Zie daarvoor de foto’s, het filmpje volgt later. We proberen dat op YouTube te zetten, maar dat wil (nog) niet erg lukken.

Probeer deze link

Christiaan had goed af weten te dingen, zodat de vier kinderen voor nog geen 30 euro bijna een half uur zich hebben vermaakt met op een “banaan” over het water te scheren en zich er af en toe af laten vallen na een scherpe bocht of hoge golf. Lachen en veel fun dus!

Ingrid en ik hebben vanochtend de plannen voor de rest van de vakantie gemaakt. Morgen gaan we een hele dag snorkelen in een natuurgebied en (dat belooft de folder) bij een koraalrif: the Japanese Gardens. We zijn benieuwd.

Verder hebben we afspraken gemaakt over het kamergebruik op de laatste dag. We vertrekken hier pas tegen 5 uur ’s middags dus we kunnen de hele dag nog van zon, strand en zwembad genieten. Nog even douchen voor vertrek is dan wel zo lekker en we mogen die hele dag van een van de kamers gebruik maken.
Daarna worden we door een van de mensen van het resort weggebracht naar de luchthaven.

Door de regen zit het er helaas opnieuw niet in dat we op het strand een “candle light dinner” hebben.
Tot morgen met vast en zeker een heleboel leuke en mooie foto’s.

• 23 Januari 2012 - 09:44

Leonie En Rob Vranke:

Hallo Ingrid en Jan,

We hebben vandaag gezellig het fotoboek van de reis naar Thailand bekeken. We hebben genoten van de mooie en gezellige fotos en we kunnen ons goed voorstellen dat jullie het land nogmaals willen bezoeken.
    Lieve groetjes uit Maastricht van Rob en Leonie