Dagje niks doen op Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu Dagje niks doen op Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu

Dagje niks doen op Koh Samui

Door: dvdsnaarthailand

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ingrid

24 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Zondag 24 juli 2011.

Dagje niks doen.
Uitslapen, rustig ontbijten, strand, chillen, dineren.
Zo zag onze dag er vandaag zo’n beetje uit.
Heerlijk na de dag van gisteren en ook precies de bedoeling van deze week op Koh Samui. Uitstapjes maken uitwisselen met lekker niksen en uitrusten.

Gisteren was het bewolkt en vielen een paar druppeltjes regen. Vandaag licht bewolkt, maar met een stralende zon er regelmatig tussendoor zodat deze en gene wel degelijk last heeft van een rode rug, borst of armen. En een spiegelgladde zee.

Precies op het moment van schrijven van dit verslag, trekt de wind aan, worden de golven hoger en voelen we weer een paar druppels. Niets zo veranderlijk als het weer op een eiland, alleen de eilanders zelf kunnen er een pijl op trekken.
En binnen een paar minuten .... komt het met bakken uit de lucht, en dus wordt er gezwommen .... het is ook na 3 minuten weer over met de regenbui.

De belangrijkste zorg van dit moment? Waar gaan we vanavond eten? Lekker belangrijk dus, en typerend voor ons vakantiegevoel.

Vandaag dus ook maar een paar foto’s.

We sluiten ons trouwens niet helemaal af van de buitenwereld hoor! De bomaanslag in Noorwegen en de verschrikkelijke moordpartij op een van de eilanden daar is niet aan onze aandacht voorbij gegaan. De 4-daagse (Lenny en Josephine!?) en de Tour zijn voorbij, 2 Johnny's zijn overleden en Nederland beleeft een van de natste zomers sinds tijden (altijd al gezegd dat Erwin Krol en Piet Paulusma niet te vertrouwen zijn).

All the best aan al onze volgers op deze site en hartelijke groet!

• 24 Juli 2011 - 16:29

Frans En Joke:

Hallo allemaal.
    Alweer leuke foto's geniet nog van die paar dagen. Hier komt het met bakken uit de lucht. verder alles goed hier. groetjes en tot gauw.
    Mama Papa ( oma opa)

• 24 Juli 2011 - 21:45

Ellen Ros:

Lekker zo'n rustig dagje tussendoor. Gelukkig zijn jullie op de hoogte van het wereldnieuws, anders hadden jullie een hoop (ellende) moeten inlezen. Nee, Josephine en Lenny lopen geen 4-daagse dit jaar. Niet klagen over de regen bij jullie, die ene bui. Wij hebben ook één bui per dag, die soms 24 uur lijkt te duren. En wij klagen ook niet (ehum, echt wel , wat een vakantie hebben we hier: nat, koud, bah) Geniet er nog lekker van allemaal daar! groetjes Ellen

• 25 Juli 2011 - 06:26

Wan:

Hoi Ingrid, Jan en kids,

Net al jullie reisverslagen gelezen en foto's gekeken. Mooie reis, heerlijk hoor! Ben blij dat Ingeborg helemaal beter is. Geniet nog van jullie laatste dagen!
    Wij zijn sinds 16 juli in Perth. De eerste week niet veel bijzonders gedaan. De nieuwste Harry Potter gekeken, wat rondgelopen, wat gesport (tennis en fitness in het appartement), bij favoriete eettentjes gegeten. Lekker uitgerust dus. Zaterdag zijn we naar het zuiden gereden, o.a. Margaret River bezocht (plek bekend om de wijngaarden). Met onderweg een overnachting en de volgende dag langs de kust verder gereden. Vandaag weer terug in Perth (het regent hier vandaag helaas ook!) Vrijdag gaan we een week naar 'the Outback'; the Kimberleys (in het noordwesten).

Wan

• 26 Juli 2011 - 17:51

Monique:

Ontzettend leuk verslag hebben julle gemaakt. Heel interessant. Jammer dat Ingeborg in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Het lijkt met alles bij elkaar een reis om nooit te vergeten. Ik wens jullie een goede terugreis, hopelijk laten jullie weten als jullie goed zijn aangekomen, dan kunnen we misschien binnenkort weer eens afspreken om over jullie vakantie bij te praten.
    Groeten van Monique en familie.