Voorbereiden op weer een mooie reis - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu Voorbereiden op weer een mooie reis - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu

Voorbereiden op weer een mooie reis

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ingrid

16 Juli 2016 | Nederland, Hoogland

Lieve en beste vrienden en familie,
Van 24 juli tot en met 21 augustus 2016b gaan we weer op reis. Dit jaar gaan we eerst twee weken door Sumatra (jungle) trekken en daarna twee weken cultuur en natuur snuiven in Ubud op Bali, waarbij we de laatste week gebruiken om te relaxen in Lovina.

Door Sumatra trekken we samen met Mathijs en zijn vriendin Madelief en Annelotte. De laatste twee weken op Bali sluit Ingeborg aan.
We zijn niet van plan om berichtjes op Facebook te zetten, een tik (of advies?) die ik heb overgehouden van mijn uitzendingen: als je langere tijd weg/niet thuis bent, laat dan niet via FB weten waar je bent of wat je doet, maak het mensen met kwade bedoelingen niet te gemakkelijk.

We willen familie en vrienden wel op de hoogte houden van ons wel en wee, en traditiegetrouw doen we dat via ons reisdagboek op de site van Waarbenjij.nu.
Als alles klopt krijgen jullie iedere keer als wij een berichtje plaatsen automatisch een email met een link naar het nieuwste reisverslag. Indien je er geen interesse in hebt, even goede vrienden, laat me dat dan weten via email jhdevanderschueren@xmsnet.nl, en dan haal ik je uit de mailinglijst.

We kijken uit naar onze reis en hebben er ontzettend veel zin in!!

• 16 Juli 2016 - 13:48

Thom En Cécile :

Goede reis gewenst. Wij zitten ondertussen te puffen in de zo'n met plus 40 (30 in de schaduw) en de Mistral is verdwenen.

• 16 Juli 2016 - 13:53

Maria De Jong:

Hele goede reis en geniet ervan!

• 16 Juli 2016 - 17:22

Frank & Cindy:

Een hele fijne vakantie en een goede reis. Geniet ervan. Wij zijn nu inmiddels in het Zonnige zuiden van Frankrijk. We zien elkaar weer na de vakantie. Groetjes en liefs

• 16 Juli 2016 - 18:05

Karin & Jan:

Hele fijne en fantastische reis! Wij lezen en leven mee!

• 16 Juli 2016 - 19:05

Jos En Ank :

Ingrid en Jan cs. Een heel fijne vakantie gewenst. Groeten, Jos en Ank

• 17 Juli 2016 - 14:18

Frits En Nanke:

Veel plezier allemaal. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

• 17 Juli 2016 - 23:20

Judith:

Geniet van weer een prachtige reis! Wij vertrekken morgen in de andere richting, en zijn zeker ook benieuwd naar jullie verhalen! Veel liefs van ons 5

• 22 Juli 2016 - 21:11

Edith En Andre:

We gaan jullie volgen. Veel plezier. Groeten Edith en André

• 25 Juli 2016 - 12:00

Miranda En Michel :

Veel plezier weer allemaal.