Bedankt voor alle aandacht !! - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu Bedankt voor alle aandacht !! - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu

Bedankt voor alle aandacht !!

Door: dvdsnaarthailand

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ingrid

18 Juli 2011 | Thailand, Ayutthaya

Lieve en beste volgers van onze reis en lezers van ons reisdagboek!

Opa Leo, Oma Betty, Opa Wiet, Frans en Joke, Annemiek, Ellen c.s., Miranda, Mark, Iris, Judith, Ankie, Eduard & Eliette, Thom & Cecile, Wan, Frits & Nanke (en Regina), Truus & Johan en degenen die we in dit lijstje niet noemen maar ons "stilletjes" volgen: heel erg bedankt voor al jullie reacties en meeleven met onze (gezondheids)toestand.

Heel erg leuk en we kijken er iedere dag weer naar uit iets te lezen uit het natte Nederland.
Tot het volgende verslag !!

Jan, Ingrid
Mathijs, Christiaan
Ingeborg, Annelotte

• 18 Juli 2011 - 11:45

Toos & Fam:

Hey lieve mensen, eindelijk even(nou ja even.......) een moment gevonden om in jullie reisverslagen te duiken. Wat een avonturen, wat een belevenissen, en wat een prachtfoto's!! Wel even schrikken zeg wat Ingeborg aangaat, maar fijn te vernemen dat het nu goed met haar gaat. Houden zo en weer lekker met elkaar genieten van de resterende 10 vakantiedagen. In Nederland moet je nog niet wezen. Alleen maar regen, regen, regen en soms een bibberzonnetje. Nog heel veel vakantieplezier. Geniet ervan! Dikke vakantieknuffel vanuit het natte Amersfoortse, T O S M

• 18 Juli 2011 - 12:08

Opa Leo En Oma Betty:

Lieve mensen,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie medereiziger weer helemaal beter is en jullie weer verder kunnen reizen. Wat een belevenissen weer en wat een mooie foto's. Wat moeten jullie toch genieten van al dat moois. Wat jullie niet weten is dat het hier heel slecht weer is. Wat kan het toch regenen in Nederland en wat een troosteloze bedoeling is het hier dan. Wat moeten wij nou doen? Wat zullen we blij zijn als ook hier de zon gaat schijnen!

Liefs van opa Leo en oma Betty.