Welkom - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu

Welkom

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ingrid

13 Juli 2014 | Nederland, Hoogland

Welkom bij de reisverslagen van onze vakantie naar Indonesië en Singapore 2014.
Binnenkort vertrekken we, Jan, Ingrid, Ingeborg en Annelotte en willen jullie via deze mail van ons eerste "verslag" uitnodigen met ons mee te lezen en mee te beleven.
Onze vakantie zal ons voeren vanaf Amsterdam, via Frankfurt naar Singapore en vervolgens naar Java, Bali, Gili Trawangan en Lombok waarna we de laatste dagen afsluiten in Singapore.
We wensen jullie veel leesplezier.

Jan en Ingrid

• 13 Juli 2014 - 22:43

Joris:

Ik kijk uit naar de verslagen. Veel plezier, maar dat zal ongetwijfeld lukken.
    groetjes,
    Joris

• 14 Juli 2014 - 16:44

Pauline:

wat een mooie reis in het vooruitzicht, dat wordt genieten! veel herkenningspunten voor ons, zijn benieuwd naar jullie ervaringen : ) vooral Gili heeft bij ons een onvergetelijke indruk en belevenis achter gelaten
    enjoy your trip! x pauline

• 14 Juli 2014 - 19:44

Hugo, Angelique, Julian & Renske Van Bijnen:

Heel veel plezier tijdens deze mooie reis. Wij zijn inmiddels zo verknocht aan Indonesië dat we er serieus aan denken om er (ooit) ons tweede thuisland van te maken. We gaan jullie avonturen met veel belangstelling volgen (wij mogen volgend jaar weer.....).Enjoy !

• 16 Juli 2014 - 13:17

Quirine:

Dat wordt weer een fantastische reis. Wanneer gaan jullie eigenlijk? Ik ga jullie verslagen weer met veel plezier lezen en alle foto's bekijken. Enoy!!

• 16 Juli 2014 - 22:57

Van Erne Fam:

Hey Summervoyagers, weer een prachtige reis in het vooruitzicht!! We zijn enorm benieuwd naar jullie belevenissen en kijken nu al uit naar al jullie verhalen. Heel veel plezier, geniet er van! Greetz TOSM

• 21 Juli 2014 - 15:26

Monique:

Hoi,
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu maar genieten van jullie vakantie. Hoop snel wat van jullie te horen.
    groeten Monique, Marcel en kinderen.