Bagage - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu Bagage - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jan en Ingrid Schueren - WaarBenJij.nu

Bagage

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ingrid

24 Juli 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Bericht ontvangen dat onze bagage onderweg is!!
....... naar Singapore ..... en komt daar morgenochtend, 25 juli, aan.

We houden er rekening mee dat men daar niet meteen in de hoogste versnelling gaat om ons onze bagage te bezorgen, dus hebben we een email gestuurd naar "centralbaggagetracing" in Duitsland (zij reageren tenminste wel op onze berichten), met het verzoek onze bagage door te (laten) sturen naar Denpasar.

Omdat we van 29 juli tot en met 3 augustus in Ubud verblijven, moet het toch lukken om in die week onze bagage (inclusief vertwijfelde krentenbollen) welkom te heten??

We'll keep you posted
Tot morgen

• 24 Juli 2014 - 23:28

Audrey :

Je eigen spulletjes weer hebben is toch wel erg fijn, 'k zal duimen dat ze jullie gauw weten te vinden ;-).
    Enjoy!
    Groetjes, Audrey

• 25 Juli 2014 - 14:11

Quirine:

Wat zullen die krentenbollen er overheerlijk uitzien. Misschien zijn ze al je bagage uitgelopen. Hopelijk begrijpen ze in Singapore om jullie spullen door te sturen naar Denpasar.

• 25 Juli 2014 - 16:53

Jan:

Ander tempo daar in de regio..... moet je aan wennen onthaasten heet dat. ik lees dat jullie in Ubut zitten het kunstenaarsdorp, wij hebben er een paar weken gezeten en vandaar uit het eiland verkent.
    Apenbos is natuurlijk een must verder leuke winkeltjes en mark ook voetbalveld aanwezig voor de liefhebbers.
    Maar kijk uit wij hebben een dag op het politie bureau gezeten omdat we beroofd waren minder was dat en lastig in een zo bureaucratisch land.

Eten is heerlijk verschillende tuinen waar je buiten met name vis kunt eten.
    geniet ervan en ik zal jullie zeggen, dat ik s nachts nog mijn bed ben uitgegaan de computer opgestart want wist niet precies welke vlucht jullie hadden maar las toen dat jullie over Frankfurt vlogen dus was ik gerustgesteld.
    geniet van het land en van elkaar

Groet van Winy en Jan